Betal med Qliro

Hvordan fungerer "Kjøp nå, betal senere?"

Når du velger å betale fakturaen din med "Kjøp nå, betal senere", er det som en vanlig faktura, men med ekstra lang betalingstid. Det vanligste er at fakturaen sendes til e-postadressen du oppgir når du gjør kjøpet, men i noen tilfeller sendes den via vanlig post eller følger med i pakken (avhengig av hvilken butikk du har handlet hos).

Din faktura sendes til deg via e-post midt i den måneden du har valgt å betale, med forfallsdato i slutten av måneden. Ønsker du å betale tidligere enn dette, kan du kontakte Qliros kundeservice. Vil du ikke betale hele beløpet på en gang, tilbyr Qliro deg muligheten til å dele opp betalingen. Mer informasjon om dette finner du på fakturaen eller på Qliros nettside.

Hvis du allerede har en Qliro-konto med pågående avdrag, vil ditt/dine kampanjekjøp legges til samme konto. Hvis du mangler din kontofaktura den 25. i aktuell måned, er du velkommen til å kontakte Qliros kundeservice via telefonnummer 020-043 00 30, så vil de hjelpe deg med betalingsinformasjon.

Faktura og 14 dagers betalingsbetingelser for 0 kr

Ønsker du å få varene hjem før du betaler for dem, kan du helt kostnadsfritt velge faktura som du har 14 dager på deg til å betale. Du får fakturaen når kjøpet ditt er sendt fra butikken. På Qliros nettside eller med Qliros app kan du enkelt betale fakturaen din eller forlenge betalingstiden hvis du trenger det.

Ønsker du å lese mer om Qliros betalingsalternativer, finner du relevant informasjon på Qliros nettside!

* Forfallsdatoen er 14 dager fra dagen butikken sender bestillingen din og er angitt på en konto-faktura som sendes til din e-postadresse.

 

Qliro-appen - Hold oversikt over betalingene uansett hvor du er

Har du funnet noe du bare må ha? Men som du ikke kan betale gjennom Qliro. Ikke bekymre deg, nå kan du det. Rett fra appen. Fakturaen betaler du like enkelt. Og du blir også påminnet om både leveranser og når det er tid for betaling.

Visste du forresten at de som velger å betale via Qliro-appen reduserer risikoen for å gå glipp av betalingen sin med halvparten? Skulle noe gå galt er det bare å sende det tilbake. Hvordan? Et klikk og returen er rapportert, vi fryser betalingen og du sender tilbake produktet. Enkelt, ikke sant?

Selvfølgelig er også Qliro til stede for å svare på spørsmålene dine. Selv om du våkner midt på natten og kommer på noe du bare må få svar på. Qliros chat er åpen mandag til fredag fra 8–17.